Wednesday 26 September 2012

*xtau nk letak title apa*


assalamualaikum.......

just nak taip beberapa perkara tentang aku...*xtau nk letak title apa*
aku seorang  yang susah sangat nak berkongsi rasa sedih  dengan orang lain walaupun family sendiri jauh sekali nak share dengan kawan kalau ada pun kebetulan je dah tak boleh tahan lagi tu... 
macam mana rasa nak menangis pun aku tahan supaya tak keluar air mata tu depan diorang...

Yang paling selalu ak buat, adalah diam dan pendam dalam hati simpan sendiri . Paling teruk pun masuk bilik nangis sorang2..lepas tu ok~


TAPI 
ada satu benda tu kadang2 dalam mood happy tu aku akan ada terBAD mood tak tau kanapa macam tu...selalu dengan kawan2..aku tau bukan salah diorang pun bila dh reda sikit baru ak sedar diorang xbuat apa2 pun just aku je yg sensitif...sure diorg pun xfaham dengan ak...

p/s adakah  ini normal??




No comments :

Post a Comment